لوسیون ضد آفتاب فیزیکال صورت و بدن اطفال ایروکس Baby Face And Body Sun Screen Physical Lotion SPF40 irox

کشور سازنده: ایران شرکت سازنده: ایران آوندفر نوع محصول: لوسیون سایز: 60 میلی لیتر رنگ: بی رنگ محل مصرف: صورت و بدن
تولید کننده: ایروکس IROX
353,600 ریال

قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید با توجه به طول زمان، شدت نور، نوع پوست، میزان حساسیت آن و... می تواند مفید یا مضر باشد. به طور کلی می توان گفت بدن کودک اگر در مقابل نور ملایم خورشید قرار گیرد تاثیرات مثبتی چون تولید ویتامین D خواهد داشت که موجب افزایش جذب کلسیم می گردد. به این ترتیب به بهبود استخوان بندی و رویش دندان ها کمک شده و از بروز بیماری هایی چون نرمی استخوان (راشیتیسم) جلوگیری می شود.

اما طبق گفته پزشکان و متخصصان لازم است تا در طول روز، به ویژه در بین ساعات 10 الی 16 از پوست حساس کودکان در برابر پرتو های مضر نور خورشید محافظت شود. یکی از بهترین روش های مراقبت از کودکان در برابر آفتاب، استفاده از ضد آفتاب های فیزیکال مانند لوسیون ضد آفتاب فیزیکال کودکان ایروکس است که فاقد جاذب های شیمیایی می باشند.

این نوع ضد آفتاب ها با کمک بازتاب دهنده های معدنی چون روی و تیتانیوم سدی محافظ بر روی پوست کودک ایجاد می کنند. ضد آفتاب های فیزیکی فاقد جذب سیستمیک می باشند و بلافاصله پس از مصرف محافظت خود را انجام می دهند. در صورتی که ضد آفتاب های حاوی جاذب های شیمیایی حداقل نیاز به 30 دقیقه وقت دارند تا جذب پوست شده و محافظت خود را آغاز کنند.

لوسیون ضد آفتاب فیزیکال کودکان ایروکس دارای فاکتور حفاظتی 40 (SPF 40) بوده و قدرت پخش پذیری مناسب و جذب سریعی بر روی پوست صورت و بدن کودک دارد. این محصول به خوبی طول موج های UV-A و UV-B را پوشش داده و در برابر اثرات زیانبار نور خورشید بیش از 96% از پوست کودکان محافظت می کند.