قرص نروزان Neurozan

شرکت سازنده : ویتابیوتیکس کشور سازنده : انگلستان نوع محصول : قرص تعداد در بسته : 30 عدد
تولید کننده: ویتابیوتیکس Vitabiotics
2,550,000 ریال

جنسیت مصرف:

عمومی

موارد مصرف:

کاهش میزان مواد معدنی و ویتامین ها در اکثر موارد باعث کاهش میزان سطح انرژی و بی حالی و ضعف می شود. در بسیاری از موارد خاص کمبود میزان ویتامین های گروه B سبب بروز بیماری های مختلف از جمله میگرن، پارکینسون، آلزایمر و ... می گردد. علاوه بر این، کمبود ویتامین در برخی شرایط به ویژه در زمان رژیم های غذایی تشدید می شود و استفاده از قرص های مکمل برای ضروری و لازم است. قرص نروزان ویتابیوتیکس با داشتن میزان زیادی ریز مغذی های ضروری برای بدن سبب می شود که عملکرد سیستم عصبی بدن تا حد قابل توجهی افزایش یافته و از بروز بیماری های مختلف از جمله آلزایمر، میگرن و پارکینسون جلوگیری شود.

 استفاده ازاین دارو تأثیر ویژه ای در تقویت نشاط و شادابی و بهبود افسردگی به وسیله تأمین HTP-5 و ساخت سروتونین دارد. کلیه زنان و مردان بالغ که بر اساس آزمایشات انجام شده میزان ویتامین های مختلف در بدن آن ها کاهش یافته، می توانند از این قرص استفاده کنند. علاوه بر این، این قرص حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان است و مصرف آن سبب می شود که از سلول های مغزی در برابر شرایط اکسیداتیو محافظت کرده و عملکرد حافظه افراد در سنین مختلف به ویژه در میانسالی و کهنسالی بهبود می یابد.

موارد منع مصرف:

-در صورتی که از هر گونه فراورده دارویی استفاده می کنید، یا مبتلا به بیماری خاصی هستید، قبل از مصرف  با پزشک مشورت کنید.

-در صورتی که به بیماری صرع، اختلالات تیروئید، آلرژی به مواد غذایی خاص مانند سویا و ... هموکروماتوز و ... مبتلا هستید، قبل از مصرف این قرص به پزشک اطلاع دهید.

نحوه مصرف:

روزی یک عدد به همراه غذای اصلی با یک لیوان آب مصرف کنید.