قرص مولتی وگان Multi Vegan

کشور سازنده : فرانسه شرکت سازنده : هولیستیکا نوع محصول : قرص تعداد در بسته : 40 عدد
2,550,000 ریال

جنسیت مصرف:

عمومی

موارد مصرف:

همه ما در سنین مختلف و حتی در سنین جوانی ممکن است که به بیماری ویروسی، شکستگی استخوان، سرما خوردگی، آنفولانزا، افت قند خون، افزایش فشار خون و ... مبتلا شویم. در چنین مواردی یکی از عوامل عمده و مهمی که باعث بروز بیماری های مختلف می شود کمبود ویتامین های لازم و ضروری برای بدن است. این قرص با تامین میزان زیادی از ویتامین ها و ریز مغذی ها و مواد معدنی لازم برای بدن موجب افزایش سطح ویتامین ها در بدن می شود. علاوه بر این، کمک می کند که تا حد قابل توجهی از بیماری های ذکر شده ، همچنین از بروز بیماری های خطرناک مانند سکته قلبی، سکته قلبی، پر فشاری خون و افزایش قند خون جلوگیری می کند. با تامین ویتامین های ضروری برای بدن، عملکرد سیستم ایمنی بدن تقویت شده و از بروز بیماری های ویروسی تا حد زیادی جلوگیری می کند. همچنین مصرف آن باعث تقویت و بهبود فعالیت قلب و عروق، قوه بینایی و عملکرد مغز می شود.

موارد منع مصرف:

توصیه می شود برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی میزان دوز تجویز شده را به طور خود سرانه و بدون اطلاع پزشک افزایش ندهید. در صورتی که از هر گونه فراورده دارویی استفاده می کنید، یا مبتلا به بیماری خاصی هستید، قبل از مصرف قرص با پزشک مشورت کنید. برای مصرف این فراورده دارویی در دوران بارداری و شیردهی نیز با پزشک مشورت نمایید.

نحوه مصرف:

کمبود یا کاهش سطح ویتامین ها و ریز مغذی ها در بدن به یک باره و در زمان کوتاهی اتفاق نمی افتد، به همین منظور برای تامین نیاز بدن به طور کامل لازم است که از قرص های مولتی ویتامین به صورت منظم و صحیح استفاده شود. برای اثر گذاری بهتر و سریع تر قرص  توصیه می شود که روزانه 2 عدد از این قرص را، یک عدد صبح بعد از صرف صبحانه و یک عدد را عصر با میزان کافی آب میل کنید.

ترکیبات:

ت

عنوان

مقدار

عصاره آسرولا

471 میلی گرم

ویتامین C

80 میلی گرم

عصاره جلبک

14 میلی گرم

پرو ویتامین A

4.2 میلی گرم

عصاره Lichen

4 میلی گرم

ویتامین D3

400 IU

عصاره گندم سیاه، گواوا، لیمو، ریحان و ...

720 میلی گرم

ویتامین B1

1.5 میلی گرم

ویتامین B2

2 میلی گرم

ویتامین B3

2 میلی گرم

ویتامین B3

20 میلی گرم

ویتامین B5

8.5 میلی گرم

ویتامین B6

1.5 میلی گرم

ویتامین B7 (بیوتین)

70 میکرو گرم (mcg)

ویتامین B9 (فولیک اسید)

255 میلی گرم

ویتامین B12

2.5 میلی گرم

عصاره گلیسین

15 میلی گرم

ویتامین E

12 میلی گرم

عصاره شیاتاکه

40 میلی گرم

کلسیم دریایی

100 میلی گرم

عصاره گیاه مورایرون

344 میلی  گرم

آهن

10 میلی گرم

عصاره گواوا

125 میلی گرم

زینک

5 میلی گرم

منیزیم دریایی

17 میلی گرم

منیزیم

10 میلی گرم