شامپو مو بیونیج مدل BIONIJ Daily

نوع محصول: شامپو گیاهی مخصوص استفاده روزانه مناسب برای استفاده روزانه نرم کننده و لطافت بخشی به موها بدون سولفات، ترکیبات صابونی و ترکیبات آسیب رسان مناسب برای انواع موها تقویت کنندگی و تغذیه کننده موها کنترل کننده ترشح چربی در پوست سر آبرسان و مرطوب کننده موها بهبود حالت پذیری و شانه پذیری موها مناسب استفاده خانم ها و آقایان دارای فرمولاسیون زیست تخریب پذیر حاوی ترکیبات گیاهی حجم: 250 میل
تولید کننده: BIONIJ
1,350,000 ریال

شامپو گیاهی مخصوص استفاده روزانه بیونیج باعث محافظت و تقویت کننده پیاز مو میشود.این شامپو افزایش دهنده جریان خون مردگی میشود و رطوبت رسانی موهارا انجام میدهد همچنین این شامپو تسکین دهنده و ضد التهاب است.

در حال حاضر استحمام و شستشوی روزانه موها، سبک زندگی گروه قابل توجهی از افراد جامعه از جمله ورزشکاران و افراد شاغل در محیط‌های آلوده میباشد.در شستشوی روزانه این موارد ممکن است سلامت موها و پوست سر را به خطر بیندازد، استفاده از ترکیبات پاک کننده و قوی کف‌زاست که موجب خشکی پوست و موی سر و در دراز مدت موجب آسیب به فولیکول و پیاز مو می‌گردد.

این محصول به دلیل دارا بودن ترکیبات محافظ پوست سر و دارا بودن pH متناسب با پوست سر، علاوه بر اینکه به پوست سر و موها آسیبی وارد نمی‌کند بلکه از آنها محافظت کرده و موجب تقویت و استحکام فولیکول موها نیز می‌گردد. همچنین وجود ترکیبات افزایش دهنده جریان خون مویرگی و آبرسان موجب بهبود رویش موها و رفع خشکی موها می‌گردد. استفاده مداوم از این شامپو موجب تنظیم ترشح چربی و بهبود چشمگیر حالت پذیری موها می‌گردد.