شامپو تقویت کننده موهای چرب کاتوس CATTOS

برند: کاتوس نوع محصول: شامپو تقویت کننده موهای چرب حجم: 200ml پاکسازی عمیق پوست سر ضد ریزش مو ضد التهاب حاوی عصاره های بابونه، گزنه، توس، ملکه شب (نوعی کاکتوس) و نیاسین آمید، آلانتوئین بدون سولفات و سیلیکون مناسب مو و پوست سر چرب
تولید کننده: CATTOS
3,750,000 ریال

ترشح چربی در پوست کف سر به طور معمول از سایر نقاط پوست بیشتر است چرا که غدد سباسه در این منطقه بزرگتر و دارای تراکم بیشتر هستند، افراد دارای پوست سر چرب با مشکلات فراوانی رو به رو هستند. از آن جمله می توان به ریزش ناشی از چربی بیش از حد، احساس نیاز به شستشوی بیشتر، عدم حالت پذیری مو، احساس خارش، ایجاد بوی نامطبوع و … اشاره نمود.

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده کننده کاتوس ویژه موهای چرب حاوی ترکیبات مغذی جهت کنترل ریزش و همچنین ترکیبات کنترل کننده چربی و آنتی میکروبیال جهت کنترل اثرات نامطلوب ترشح بیش از حد سبوم مانند بوی نامطبوع، التهاب و جوش کف سر می باشد.
این شامپو به علت دارا بودن پروتئین هیدرولیز شده‌ی جوانه‌ی گندم مو را از درون تقویت می کند و باعث می شود موهای شما سالم ، براق و حالت پذیرتر شود. این پروتئین توانایی مو را در دریافت و حفظ رطوبت افزایش می دهد. این ماده به کاهش شکستگی، از بین رفتن موخوره و از بین رفتن وز مو و نرمتر شده آن کمک می کند و موهای شما پرتر به نظر خواهد رسید.