شامپو مخصوص موهای خشک بیونیج BIONIJ

نوع محصول: شامپو گیاهی موهای خشک نوع عصاره: آلوئه ورا مناسب موهای خشک، خیلی خشک و شکننده تغذیه و رطوبت رسانی عمقی ساقه موها پیشگیری از ایجاد موخوره و وز مو کاهش دهنده خشکی و خارش پوست سر نرم کننده و محافظ الیاف و کراتین مو بهبود درخشندگی ساقه موها پاک کنندگی ملایم و محافظت از سبوم نرمال پوست سر به همراه اثرات نرم کنندگی و بازکنندگی گره مو فاقد سولفات، پارابن مناسب برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده روزانه حجم: 250 میل
تولید کننده: BIONIJ
1,400,000 ریال

خشکی و رطوبت ناکافی موها موجب کدری و ماتی الیاف مو، گره خوردن آنها و سختی حالت دهی می‌گردد. خشکی مو دلایل متفاوتی دارد که عبارتند از: ژنتیک، شرایط محیطی و آب و هوایی، املاح موجود در آب، استفاده از شوینده‌های قوی با قدرت کف زایی بالا، نور خورشید، استفاده از داروهای خاص و… چنانچه خشکی موها رفع نشود، نه تنها در آرایش و حالت دهی موها مشکلاتی بوجود می‌آید، بلکه در ظاهر موها اثرات منفی داشته و پیری موها را تسریع خواهد نمود.

شامپوی گیاهی مخصوص موهای خشک بیونیج، با حفظ و کنترل سبوم (چربی) نرمال پوست سر و آبرسانی، مشکلات ناشی از خشکی مو را برطرف می‌کند. این شامپو علاوه بر پاک کنندگی ملایم پوست سر، موجب تغذیه پوست سر و ساقه موها شده، ماتی و کدری موها را رفع می‌کند و درخشش موها و حالت پذیری آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.