سرم بازسازی کننده و ضدچروک لایسل Lisel

برند: لایسل نوع محصول :سرم ضد چروک گروه :ضد چروک حجم : 30 میلی لیتر
تولید کننده: Liesel
3,680,000 ریال

پوست به‌طور طبیعی به مرور زمان و با افزایش سن دچار تغییراتی می‌شود که بخشی از آن خارج از اراده و به دلیل طبیعت انسان است و برخی مربوط به وضعیت زندگی و عواملی مثل آب‌ و هوا، شرایط فرد مانند بیماری‌ها و استرس‌های عصبی است. صدمه‌هایی هم که به پوست وارد می‌شود، روی جوانی و سلامت آن تاثیرگذار است که مهم‌ترین این صدمه‌ها نورآفتاب است. ضربه‌ها، خراشیدگی‌ها و زخم‌ها، سرما و گردوغبار و شن نیز به پوست آسیب می‌زنند. استفاده از کرم‌های زیبایی و آرایشی غیراستاندارد و تغذیه بد هم از قدرت حفاظتی پوست می‌کاهند. اوج جوانی و شادابی پوست در 25سالگی است. از این سن به بعد، ساخت ‌و ساز کلاژن به تدریج کم و چین‌ و چروک پوست یا پیری فیزیولوژیک آغاز می‌شود. حالا اگر صدمه‌ها و عوامل خطرزای بیرونی بیشتر و مراقبت کمتر باشد، این روند سریع می‌شود مخصوصا از 50 سالگی به بعد که هورمون استروژن که در کلاژن‌سازی نقش بسزایی دارد، ناگهان متوقف می‌شود.

سرم ها یکی از پر طرفدار ترین گروه محصولات آرایشی بهداشتی هستند و دلیل این استقبال خواص منحصر به فرد آن هاست. جذب سریع، قابلیت استفاده بر روی انواع پوست، بالا بردن تاثیر سایر محصولات و … از دسته این ویژگی هاست.

سرم ضد چروک اسمارت لایسل علاوه بر خواص فوق حاوی ترکیبات موثره بی نظیر است ، هیالورنیک اسید، کمپلکس سرآمید ها، انواع ویتامین های مغذی و آمینو اسید های ضروری در کنار عصاره های گیاهی موجب رفع چروک ها و خطوط چهره شده و ظاهری شادابی و جوان به پوست می بخشد.