سرم آبرسان اسمارت لایسل Lisel

برند: لایسل نوع محصول :سرم ابرسان گروه :مرطوب کننده حجم : 30 میلی لیتر
تولید کننده: Liesel
4,600,000 ریال

پوست به‌طور طبیعی به مرور زمان و با افزایش سن دچار تغییراتی می‌شود که بخشی از آن خارج از اراده و به دلیل طبیعت انسان است و برخی مربوط به وضعیت زندگی و عواملی مثل آب‌ و هوا، شرایط فرد مانند بیماری‌ها و استرس‌های عصبی است. صدمه‌هایی هم که به پوست وارد می‌شود، روی جوانی و سلامت آن تاثیرگذار است که مهم‌ترین این صدمه‌ها نورآفتاب است. ضربه‌ها، خراشیدگی‌ها و زخم‌ها، سرما و گردوغبار و شن نیز به پوست آسیب می‌زنند. استفاده از کرم‌های زیبایی و آرایشی غیراستاندارد و تغذیه بد هم از قدرت حفاظتی پوست می‌کاهند. اوج جوانی و شادابی پوست در 25سالگی است. از این سن به بعد، ساخت ‌و ساز کلاژن به تدریج کم و چین‌ و چروک پوست یا پیری فیزیولوژیک آغاز می‌شود. حالا اگر صدمه‌ها و عوامل خطرزای بیرونی بیشتر و مراقبت کمتر باشد، این روند سریع می‌شود مخصوصا از 50 سالگی به بعد که هورمون استروژن که در کلاژن‌سازی نقش بسزایی دارد، ناگهان متوقف می‌شود.

سرم آبرسان عمیق اسمارت لایسل، یک محصول ایده آل برای انواع پوست حتی پوست های چرب و حساس میباشد. پایه اصلی این سرم هیالورونیک اسید است، که در دو فرم ریز و درشت مولکول موجب آبرسانی عمقی و کمک به حفظ رطوبت در لایه های پوست می گردد.

این سرم همچنین غنی شده با ویتامین های ب، سی، آ، ای و … بوده و ترکیبات آمینو اسیدی مغذی نیز در ساخت آن به کار رفته است. از دیگر مزایای این محصول جذب سریع و عدم ایجاد چسبندگی در سطح پوست می باشد.